Merhbalar son dönemlerde aşırı gerginim ve zor zamanlar geçiriyorum 5 aylık bebeğim var,doktor misol verdi antidepresan hap olarak geçiyor emziriyorum sizce bi sıkıntısı olur mu doktor yok dedi aama çok kararsızım lütfen fikirlerinizi paylaşır mısınız