Dün gece bebeğim yarım saatte bir ağlayarak uyandı hep anne sütü alıyor iştahı da pek yok içmiyor sütü afedersiniz büyük tuvaletini cok sıvı yapıyor ve cok kötü kokuyor hiç bu zmn kadar bu kadar kötü kokmazdı salyaları da akıyor biraz da halsiz hafif ateşi vardı ateş düşürücü verdim sizce dişlerimi çıkıyor ne yapmam lazım bu durumda bilemiyorum ilk çocuğum 🙄😥