Kusannesi 2.5 aylık oğlum her sene tutardım ama emzirdiğim için ve gündüz daha çok emmek istediği için oğlum bu sene tutamayacağım eşimde kendim kalkarım hazırlarım sen kalkma dedi sevgililkten beri her sene birlikte iftarımızı yapardık bu sene zor olacak ama bebeğime de süt yetmez diye tutamayacağım 😑