Özellikle gündüzleri sürekli memedeyiz. Göğsümü sıkıyorum süt geliyor acaba bebeğim ememiyor mu? Ama emme hareketini hissediyorum. Göğsümü kendi bırakıyor gazını çıkarmaya çalışırken yeniden ağlıyor meme istiyor. Memeyi alınca yeniden emmeye başlıyor. Islak bez sayısı günlük 6 yı geçiyor. Emerken homurdanıyor sinirleniyor. Nerede yanlış yapıyorum? Bebeğim 29 günlük