Derenkuzum Kızlar ayrı odada yatmaya başlayacağız. 11 aylığız. Yapabilir miyiz bilmiyorum sonuçta gece 3-4 kez uyanan bir kızım var bu süreci nasıl başarabiliriz önerileriniz var mı? Sizler bu süreci nasıl atlattınız
Zelisblt Derenkuzum keşke gece beslenmesini kesmeden ayırmasaydım diyorum, her gece kendi yatağımda uyuyorum sabah kendimi kızımın yatağında buluyorum. Biz 15 aylığız hala kalkıyor ama artık bırakıcm inşlh 😬
Ezgi3454 Derenkuzum 5. Ayda ayırdım gece 2 defa besleniyor 7 aylığız telsizden duyuyorum gece ben uyumadan besliyorum sonra bir daha o uyanıyor gibi oluyor o zaman besliyorum sesini duyuyorum her ihtimale karşıda alarm kuruyorum
Derenkuzum Zelisblt Zor bir süreç farkındayım bende ama daha fazla geciktirmekte istemiyorum. Odamızdaki yatağına da sığmamaya başladı bakalım deneyecez
Ezgi3454 Derenkuzum diş çıkarmadık henüz kaşınıyor sadece bazen zorluyor uyku düzeni olunca pek sorun olmuyor
Anneliko Derenkuzum 10 aylıkken ayırdım gece kalktıkça gittim alışıyor insan ya çocuk da alışsın erkenden ayırmak daha iyi