Nehirk Bebeğimi yüzüstü koyunca elleri kolları böyle benek benek oluyor, bu durumu yaşayan var mı veya nedenini bilen ! https://hizliresim.com/QqIS8D
Ygtakn Nehirk ten rengi acıksa o yüzden olabılır canım ama bi fikrim yok inslalah kötü bisey degildir ama sanmıyorum
BademsMam Nehirk vücudu üşüdüğü için oluyor canım. Benim kızımda eğer dışarı çıktığımızda üşürse öyle oluyor. Yeterli kan gitmiyormuş. Masaj yap biraz birde sıcak tut bebeğini. Yüzüstüde yatırma
ikizerkekannesi Nehirk 1960 doğan ikizlerimden birininde vucudu bu şekilde oluyordu doktor korkulacak bir durum yok ısı değişiminde büyüdükçe geçer demişti
Nehirk Ygtakn evet beyaz tenli , normalde hiç bişey yok yüzüstü koyunca oluyor , yüzüstü durmayı pek sevmiyor sinirlendiği için olabilir diye düşündüm ama belki yaşayan vardır
Nehirk BademsMam ama üzerindeki kıyafetler aynı sırt üstü hiç birşey yok yüzüstü çevirince oluyor , şaşırdım şuan burnu ve ensesinde sıcak ama biraz daha kalın giydirmeyi deneyim
Nehirk BademsMam gerçi babasıda üşüyünce böyle oluyor yere battaniye serip yüzüstü koyuyorum yinede üşüyor demekki çok teşekkürler
BademsMam Nehirk bebekler vücutları sıcak olsa bile üşüyebilirler canım sen kalın giydir terlerse inceltirsin üstünü korkulucak bişey yok ama