Dilekcc Merhaba bugün bir çocuk doktorundan öğrendiğim bir bilgiyi sizinle de paylaşmak istedim. Oğlumun 1 aydır bitmeyen bir ishali mevcut ve neden olduğu bir türlü bulunamıyordu. Bilinmeyen hastalıklarda uzman olan bir doktorla görüştük ve süt alerjisi olduğunu söyledi haliyle benim için diyet başladı. Neyse çok uzatmayayım 2.ayında takip eden doktorumuz tarafından rota virüs aşısı yapılmıştı. Teşhisi koyan doktor rota virüsü bir süre yaptırmayın arttırır dedi gerçekten düşündüm de aşıdan beri artış var kakasında. Bende süt alerjisi olupta hala rota virüs yaptırmamış olan varsa biraz daha erteleyin demek istedim. Aşılar çok ama çok önemli kesinlikle yapılması gerekiyor ama eğer çocuğunuzda süt alerjisi varsa bazen doktorların gözünden kaçabiliyor mutlaka doktorunuza bu bilgiyi teğitlettirip bir süre için erteleyin.