Yildizkzn Henüz 2 aylık olmadı bile dün gece 11 de uyuyup sabah 7 de kalktı. Normalde gün icinde uyumayıp sürekli emiyor birazda tombul bi bebek ve yatmadan baya emdi. yorgunluktan bayılmısım adeta gece hiç uyanmamısım. Bebeği böyle gece hiç uyanmayan var mı?
Fatosemir Yildizkzn canım o zamanlarda Benim oğlum da öyleydi eğer sarılık durumu yoksa bırak uyusun ama baktın çok uyuyo rüya öğünü yaptır eğer uykusunda emerse. Bizimki uykuda da emmezdi neler çektim iki hafta sonra doktora sordum sorun yok uyumak istiyorsa uyusun diye tam akışına bırakıp uyuyacaktım ki bizimki uyanmalara başladı şimdi 4 aylık iki saati geçirmez :)
Deletedmom_52 Yildizkzn aman dikkat et sarılık olmasın henüz çok kücük. Gece bir kerede olsa kaldır karnını doyur bence
Ozbek42 Yildizkzn sarılık riski yoksa bence sıkıntı degil. Uyku da beslenmek kadar etkili çünkü büyümesinde.. rahat demekki bebiş karnı tok gazı da yok ohh mis ☺️
eymenkerem Yildizkzn kaldirmaniza gerek yok sarılık dönemini gecnis ve gelişimi güzel bir bebek uyandırıp uykusunu bölmeyin. Benim bebegimde öyleydi o aylarda
Yildizkzn Fatosemir Ayların yorgunluğu var bende öyle uyumusum ki hic uyanmadan , sabah sesine kalkınca gece emziremedim diye cok vicdan azabı çektim
[silindi] Deletedmom_52 sarılık yeni Doğan zaman olmuyor mu nerdesi iki aylık olmuş bebek sarılık olmaz ki anca açlıktan şekeri düşer bu aylarda bebekler acıkınca ağlayıp uyanıyor zaten
Yildizkzn Deletedmom_52 sarılık riski yoktu diyorum ya gece yatana kadar sürekli emiyor. İri bi bebek şimdiden 3-6 aylık kıyafetleri giyiyor
Yildizkzn Ozbek42 bizimkisi 5 aylık gibi davranıyor , herkes bana 12 aylık mı doğurdun diyor, biraz farklı bi bebek maşallah diyeyimde😂😌
Fatosemir Yildizkzn bende öyle hissederdim doktor ve emzirme danışmanına sordum karışmayın uyusun dedi
Ozlemay Benim e bebeğim 20 günlük 11 de uyuyup 4 te uyanıyor ellemiyorum valla bende dinleniyorum iyi emip uyuyor kendi uyanıyor.
Ozbek42 Yildizkzn maşallah bin kere ❤️ biz de öyleyiz ama söyleme buralarda linç tayfa mahfeder bizi 😬😬
Fatosemir Yildizkzn maşallah rabbim esirgesin kuzum söyleme orada burada vallahi ben bi kere yediği cc yazdım buraya iki hafta oğlum biberon almadı ağzına :)
CanimKizimmm Benim kizim iki saatte bir mikirdanir hemen mamasini veririm uyandirmadan geri yatirirm..ama gerc 4te bisey varki ya kusar ya kaka yapar altini degistrym ust bas degisiyor derken uyanir onun disinda iki saatte bir uyurken mama veriyorum