Birprensannesi12 Ama benim oglum küçuk dogudu yani normal bebeeklere göre minyon tipli bir bucuk ayligiz yinede diger bebeklerle ayni ayda kullanabilirmiyiz
Ygtakn Birprensannesi12 canım eger yenidoğan tipli kangurunuz varsa onu kullanabılırsınz dıgerlerını de 20 dk olmak üzere kullanırısnz
Sedaahmet Birprensannesi12 yenidoğan aparatlı kangurular var canım, ondan alıp kullanabilirsin. Ya da sling var, onun haricinde 4 aylikken koyabilirsin kanguruya. Ben 4 aylikken koydum ilk,ama yarim saatten fazla uzun tutmuyordum.
elifhanimm Yenidoğan aparatlı olanları var,doğumdan itibaren kullanılıyor. Ama ilk 3 ay sling en güzeli sonra kanguru. Bu benim düşüncem tabi