3cocukluanne yok estağfurullah hatalısınız demek istemedim, yeri gelmemiştir. Ama malesef böyle bir olay yaşadınız, şaka yaptı filan diye geçiştirmeyin. Oturun güzelce anlatın, kısa ve net cümleler. Ölenlerin acı çekmediğini gün gelince biz de ölünce onlarla tekrar buluşacağımızı anlatın, aşarlar bence