Kızlar 4 ay önce hiç belrtisiz atlattım anlamadım bile doğum edeceğim için test yapıldığında öğrendim şimdi de ateş titreme ile başladı komple kemik ağrısı baş dönmesi ve afedersiniz ishal belirtilerinde bunlar varmı gidip test versem mi yine vakalar çoğalıyor değilsem bile hastanede yüzde yüz kapacam bağışıklığım hiç güçlü değil bı yandan da bahar alerjim var acaba hangisi