Duyguekncixxx günlük sürekli 2 3 kere nemlendiriceksin kuzum vücudunu bebişin sıcak suda değilde sıcağa yakın suda yaptırcaksın duş ev aşırı sıcak olmayacak benim kızımdada var atopik dermatit mustelanın stelatopia serisini kullanıyoruz atopik bebekler için gayet güzel bir seri hem şampuanı hem nemlendiricisi benim kızımın cildi aşırı kuru + tıbbi yağ banyosu denen balmoil diye birşey önerdi doktorumuz bize aldık ama vıcık vıcık yağ oluyor sürüncede ha yararı günlük oluyor mustela daha iyi bence nemlendir bol bol kıyafetlerini yıkadığında çift durulama yap ama tam anlamıyla egzama geçmiyor malesef