Huzurum42 Benim sütüm de 2.ayımızda kesildi,şuan bebeğim 6 aylık,4 aydır sadece mama ile besleniyor.Her yolu denedim,doktorlara gittim ama yok gelmeyince gelmiyor.
Millet malesef acımasız,ağzına geleni rahatlıkla söylüyor.Ben de ilk zamanlar milletin tepkisine ve söylediklerine aşırı üzülüyordum,zaten sütüm gelmediği için vicdanen çok sıkıntıdaydım,bir de onu bunu dinlemekten hasta etmiştim kendimi..
Sonra kadın doğum doktorumun desteğiyle kendime geldim,hep konuştu benimle sürekli anlattı,bir tek sen değilsin bunu yaşayan binlerce anne var,sütü gelip hasta olduğu için veremeyen bile var,artık mamaların içerikleri çok iyi,mama ile beslenip taş gibi olan bir sürü çocuk var diye diye işledi beynime..
Şimdi kimseyi takmıyorum,hatta laf eden olursa da cevabımı yapıştırıyorum.