MelekBerfu Vala ne bulursam koyuyorum desem yanlış olmaz göz kararı hepsi 😁Hindistan cevizi yağı koyuyorum zeytinyağı tereyağı un(mısır,siyez,çavdar,tam buğday,..) hangisini isterseniz karıştırabilirizde.. irmik,keçiboynuzu özü,elma püresi ve ya muz püresi karıştırıyorum hepsini ele yapışmayan bir hamur oluyor istediğiniz gibi şekil verebilirsiniz 170 derece de 12-15 dk arası fırında pişiriyorum.Fotoğrafı var ama nasıl koyulur bilmiyorum😁