Monarasa37 Hvva96 bence denemekte fayda var bir iki gün deneyin Rabb’im sabirini veriyor siz orucunuzu tutun bakın sütünüz azalmaz artar bile
Makbussmete 3children1mom benim de bebek 6 aylık bana da tutma dediler çünkü zaten tam doymuyor ek gıdaya da başladım 3 öğün yediğim halde bazen yorgun düşünce süt azalıyor kesilir diye korktum
3children1mom Makbussmete Ek gıdaya daha tam geçmezler bu dönem zaten tadımlık benimkide tadımlık yiyor cok yemiyor 2 kaşık anca😂