Xyz1234 Benim kızım 1 yaşında. Emeklemeye başladığında iki bacağını her zaman eşit kullanmadığını gözlemlemiştim. Misal birini normal emekler şekilde kullanıyordu, diğerini adım atar gibi yapıyordu. Benim kızım da maşallah çok hareketli. Doktoruna sordum, çok normal olduğunu söyledi. Zamanla da düzeldi hakikaten, şu an emeklese de yürüse de bir sorunu yok çok şükür.