Periii13 24 aylık bebeğimi kreşe verdik. Çalışıyorum ve hamileyim. Sosyalleşmesi ve yaşıtlarıyla vakit geçirmesi için. 4. Gün ve hep ağlıyor. Çok üzülüyorum. Alışacak mi ortama yoksa hep böyle mi olacak?
Deletedmom_52 Periii13 bende oğlumu yakında kreşe vericem, eminim çok ağlicak istemicek nasıl dayancam bilmiyorum 🥺
GoGirl Periii13 baslarda oluyor ağlama ben 1 yas daha buyuk gonderdim ama oluyor.zamanla alisiyorlar 1 2 hafta icinde duzeni oturur cok sevmeye baslar keyif almaya baslar
Cgnege44 Periii13 ağlıyor diye almayın evde anlatın yanına sixden biseyler verin çıkışta alacağım sakla deyin gün içinde arayabilirsiniz içiniz rahat eder zaten genelde girerken sorun oluyor sonrasında orada oynayıp bizi unutuyolar