Mom987 çocuktan çocuğa değişiyo bence, 8 gün vermedim kızıma uyumadı hiç geceleri o da bende yinede bırakmadı mecbur kalıp verdim tekrar, 3 gün gündüz vermemeyi denedim o da işe yaramadı. Şuan gece 2 baxen 3 kez uyanıp içiyo, öğlen uykusuna dalarken bikez veriyorum ve akşam uykusuna dalarken bikez o kadar. Sanırım bazı psikolojik durumlar bağlıyo benim kızımı süte, bende pes ettim ne zaman isterse o zaman bıraksın artık ne yapayım 🤷