etipuf ah biri benim kelebeğimi anlatmış 😂 şuan yaklaşık 7 aylık kızım. Eğerki kilosu yerindeyse doktorunuz gayet iyi diyorsa mamaya gerek yok. Benim de sütüm vardı ancak o kadar yoruluyordum ki 15 dk geçmeden tekrar aranıyordu ben başladım mamaya ilk üç ay beni emdikten sonra 30 90 cc arası günde iki üç kez verdim. Doktorumuz o kadarcık mama bebeği doyurmaz senin sütün yetiyor ama madem böyle rahatsın ver bu kadarın bi zararı da olmaz dedi. He üç ay verdim evet çünkü üç aydan sonra kesinlikle mamayı reddetti. Tamamen meme istedi. Ben doğduğundan beri koynumda uyutuyorum. Geceleri hiç yerimden kalkmadan emip uyuyoruz. Böylesi işime geliyor. Ve evet yorumlarda olduğu gibi açlıktan değil anne koynunun verdiği histen istiyor memeyi. Ve evet benim kızımda dünyalar kadar emip kustu 🤷🏻♀️ Hala daha bazen 15 dk da bir istediği oluyor. Ama bazende 4 saat kesintisiz uyuyor. Yani bizler sadece karnını doyurmuyoruz kalbinide beyninide doyuruyoruz. Zamanla azalıyor mu evet azalıyor bu bebeleri yaparken bunları göze aldık mı evet aldık 🥰 derdini anlatmaya başladıkça azalıyor hepsi ve ne kadar yakın o kadar kuvvetli bağ olur aranızda 💚