Annenry oğlum 2 ay 10 günlük benimkinde de aynı sorun var sadece mama ile besleniyor. Bizde Aptamil conformil kullanıyorduk Bebelac nutrikonfora geçtik o daha iyi gibi geldi sanki bize. Her gün bir çay kaşığı zeytinyağı verin. Birde en önemlisi probiyotik düzenli probiyotik kullanmanız lazım doktorunuza danışıp. Biz bir buçuk aydır maflor mavi olandan kullanıyoruz kullanmaya başladıktan 20 gün kadar sonra çok şükür düzene binmeye başladı. Sımdi her gün, olmasa da iki günde bir kakasını yapıyor. Mama kullananlarda genel olarak kabızlık oluyor malesef en etkili yöntem ise düzenli probiyotik bir an önce doktor tavsiyesiyle bir probiyotige başlayın derim. Çok geçmiş olsun inşallah tez zamanda kurtulur sizin kuzucuk da 🥰