uzun zamandır araştırıyorum ama iyi bir bilgi bulamadım. ben yemeklerde sızma zeytinyağ kullanıyorum ve rafine yağları tamamen bırakmak istiyorum ama internette iki bilgi var biri sızma zeytin yağın çabuk yanacağım yönünde diğeri de tam tersi uygun olduğu yönünde.
bu konuda bilgili birileri var mı gıda mühendisi vs araştıran anneler?
kızartmada hangi marka ve tür yağ kullanıyorsunuz??