Kızlar bebeğim 4 aylık malesef sütüm yok. Elimden gelen her şeyi yedim. Bir sürü makinaşarla sağdım ama olmayınca olmuyor. Tabi bu süreçte daha da çok kilo aldım. 1.60 boyum kilom 67 şu an. Aslında vucudum rahatsız edici değim ama sezaryandan mı bilmem göbeğim çok var. Hamile kalmadan evvel 52 kiloydum. Her türlü önerinize açığım. Nasıl verilir bu kilolaaaaaar