Doğduğundan beri bebem kapi mobilya pencere ne varsa yapıyor ilk başlarda böyle tanıyor nesneleri dedim ama iyice abarttı. Sizin bebeler de böyle mi? Gören herkes bu denli yalamasina şaşırıyor. Kansızlık var diyorlar doğru olabilir mi?
Doktora götürün diyebilirsiniz hem ms hem hastası ( kronik) olduğum için ve özellikle sy an pandemi arttığı icin bebeğime bulasmasindan çok korkuyorum bu sebeple goturemedim kac aydır. Fikirlerinizi almak isterim güzel anneler 💗