Merhaba kızlar 5 aylık olduk dün ama son 1 haftadır canımı okuyor desem yeridir cok uslu uykucu bir bebegım var geceleri sıkıntı yok 9 da yatar sabah 8 de kalkar gece 2 kere beslenıyor okadar neyse gündüz 2 saatte 1 acıkmaya başladı 125 cc mama içiyor daha fazlasını verirsem kusuyor cok ardından gene acıkıyor oyuzden 125 cc verdiğmde kusmuyor ama erken acıkmaya basladı iyimi bu sekılde anlayamadım sürekli huzursuz kendi kendine uyuyan cocugum ayagımda sallayıp bırakınca uyanır ağlar oldu anlayamadım durduk yere ağlar gibi oldu kahvaltı yapamıyom aclıkdan basım agrıyor aksam olunca neden böyledir 2 gün önce doktordan geldk sorun yok memeyi sinirli sinirli hı hı diye emiyor ellerı agzında falan dişmidir acaba