Merhaba güzel anneler.
Eşimin corona testi pozitif çıktı bebegimle bende birşey yok şükür bugün 5 günümüz. Ben çalışıyorum ve iş yerinden rapor istediler saglık ocagını aradık rapor için başka bir numarayı verdiler günlerdir arıyoruz fakat açan yok. Başka ne yapmam gerek nereyi aramak gerek bilmiyorum başına gelenler yardımcı olabilir mi 🙄