Ygtaras öyle saat tutarak yapmadım, huzursuzlandıkça aldım emzirmeye, 27 aylık şimdi bizimki çok net hatırlamıyorum ama uyanıkken sık sık, uyuyunca en fazla 2 saat arayla. Bir de doktorum ılık duş önermişti süt kanallarını gevşetiyormuş her gün mutlaka,bazen de günde 2 kez duş alıyordum, deneyin derim