Kızım 1.5 aylık ilken kalça geriliği yaşadı. Doktor palvik bandajı taktırdı 1 aylık kontrolümüzde gelişme olduğunu iki ay sonra gelmemizi söyledi bandaj iki ay daha takılı olucak. Başından böyle bir durum geçen var ise ne gibi aşamalar dan geçtiniz ?