4 aydın denemediğimiz mama kalmadı .
aptamil conformil kullandık yemediler
hipp kullandık kilo alımı olmadı
aptamil 1 kullandık gaz yaptı soluğu hastanede aldık
bebelac gold kullanıyorduk ne oldu anlamadım yememeye başladılar ne yaptıysam yemiyorlar
Sma deneyeyim dedim gaz kabızlık yaptı artık ağlamaktan helak oldum ne yapsam yemiyorlar ne olur yardım edin var mı öneriniz 😔😔