Kızlar bebeğim sürekli mızmız 6 ay 29 günlüğüz 10 gündür sürekli ağlıyor kucağımda tek susuyor hiç bir iş yapmama izin vermiyor uykuya sürekli direniyor ben yanındayken yada babası yanındayken susuyor onun dışında hep mızmızlanıyor ağlıyor 3. Aydan bellidir eli ağzında ama bilmiyorum geçen ay ki kontrolümüzde doktorumuz diş jeli vermişti dün geceden belli resmen evde facia yaşıyoruz 10:30 da uyudu dün gece ve sabah 5te aydı uykusunu ve bu saate kadar hep mızmız sadece yarım saat zorla uyudu çıldırmak üzereyim bu diş mi atak mı bilmiyorum ama gaz olmadığından eminim çıldırmak üzereyim ne zaman geçer bu