Elifeslem1 değerin yanında ok var mı yukarı ya da aşağıya doğru neden sordum biliyor musun yetişkin ile bebeklerin dönem dönem değerleri değişiyor o yüzden kaç aylık bebeğin birde her değerin ysninda bir yerde refarans değerleri vat Aralık olarak onlarda da yazar normali anormali