9 aylık bir kızım var. Çok şükür hiçbir sağlık problemi yok. Bugün sağlık ocağına gittim. Kıyafetleriyle falan 7.90 kg 68 cm(bu doğru değil bence) çıktı. Geçen ay bu zamanlar 7.70 69 cmdi. Bir ayda hiç kilo almamış. ama geçtiğimiz bir ay içinde hem 6.hastaliga yakalandı hem dış çıkardı hem de 10 gündür grip. İstahinda falan azalma oluyor ara ara. Sadece anne sütünü bırakmıyor ama kilo alamamış. Ya da sağlık ocağı ile hastane fark eder mi? Burda aşırı vaka var. Hastaneye gitmek istemiyorum. Neler yapabilirim? Bu arada 2430 gram 46 cm doğdu. Bunun etkisi desem. 9 aylık oldu ve masaAllah boğazı güzel. Yani her şeyi severek yiyor. Neden böyle oldu anlamadım. Kilo alması için neler yapabilirim? Şimdiden teşekkürler..🌷❣️🥰