Ilknr57 alerji için kan olmasına gerek yok canım. Bizde de alerji var. neye alerji olduğunu bulamilmek için teker teker denedik ve o zamanlarda bebeğim çok sancı çekti. Alerjinin ekstra gaz yaptığı doğrudur. Şu da olabilir. Kullanılan her gaz ilacı her bebeğe yaramaz. Biz relactaz kullanmistik. Tam üç tane değiştirdik. En son relactaz da kaldık. Biz ilk başta kan görmüstuk. Hemde kakadan fazlaydı. Doktor hemen inek sütunu kes dedi. Kestik. Kanda gitti. Mukus devam etti. Sonra doktor yumurta yıda kes dedi. Kestik. Şuan mukus yok. Doktoruna danış muhakkak. Kakasının fotoğrafi var mı? Biz sürekli çekiyoruz. Yanında bulunsun doktoruna gösterirsin. Bı atsana varsa biz artık tecrübelendik 😅