Idilimm Yok benim bir rahatsızlığım yok ama oğlum alerjik ve ben doğru düzgün birşey tüketemiyorum süt ve süt vede yumurta içeren herşey yasak bana emzirdigim için dolayısıyla her emzirme sonrası çok açıkıyorum vede bünyem çok su istiyor gün içinde çok su tüketiyorum diyette olduğum için de sütüm ztn azaldı o yüzden komple kesilmemesi için tutmayacağım cnm ama eğer normal beslenseydim tutardım belki isterseniz bı kaç gün deneyin azalma olursa tutmayın sonuçta biz emziren annelere tutma zorunluluğu yok dinimizde 😊