kaymakliekmekkadayifi Kizlar bebegime 3 numara bez alicam premium care kullaniyorum 3 numaraninda kulot bezi varmis hic deneyen oldu mu acaba kulot bez mi alsam normal bez mi alsam
uykusuzMoMm kaymakliekmekkadayifi kilot bez soffia kullanıyordum hep sızıntı yapıyordu her sabah komple ustunu degıstırırdm 1 aydır kılot bez takıyorum prımanın cok memnunum ıgne ucu kadar sızıntı olmadı gece boyuda hıc degısmıyorm bezını uyutmadan 11de takıyorum sabah 7de uyanıyor ztn
Urazinannesi2808 kaymakliekmekkadayifi ben kullanıyorum çok rahat çok hafif bir bez. Geceleri kullanıyorum özellikle giydirmesi çok rahat ve sızdırmıyor canım ❤️💐
mermik kaymakliekmekkadayifi kilot bez güzel. Ben kizim hareketlenince almaya başladım ama. Biraz daha pahalı cunku .
lalenurr966 Ay bende biraz önce aldım 5 numara takıyoruz biz. Merak ettiğim için ve denemek için aldım. 50% çok memnun 50% annelerin tavsiye etmiyor tam da onu araştırıyordum. Merak ettim bende nasıl olacak
kaymakliekmekkadayifi lalenurr966 yaa ilk denemeden sonra yazar misiniz dusuncenizi bi de kac bumara almıştiniz. Ben 3 numara alicam alirsam acaba daha erken mi kukot bez icin diye dusunuyorum da
kaymakliekmekkadayifi [silindi] kac numara kullaniyorsunuz ? Ben 3 numara alicam da acaba erken mk kulot bez icin diye dusunuyorum
kaymakliekmekkadayifi [silindi] peki 3 numaraya kac kiloyken gectiniz bebegim 5kilo civari ama 2 numara bacaklari sikmaya basladi 3 alsam.cok mu büyük okur kararsiz kaldim da
[silindi] kaymakliekmekkadayifi bence büyük olur canım külot bezler biraz geniş ama al bir dene derim ben belli olmaz her bebeğin fiziki yapısı farklı 🙏🏻
[silindi] kaymakliekmekkadayifi külot bezler hafif daha büyük canım bir tık ama normal 3 olur eğer 2 sıkıyorsa
1sare1ervaa kaymakliekmekkadayifi benim kızımın kalça yapısı biraz geniş külot bez denedim bikez ama çok rahatsız etti, normal bez kullanıyorum bende bıraktırıcam artık bezi