Alvin0 Ben balık kadınıyım nedense burcumu sevmiyorum çünkü herseyi çok derinden yasıyoruz mutluluğumuzu da üzgünlüğüde bide dalgın bi kafamiz var hep dalgin unutkanz genelde cocuklarim balik olmasin asla dedim yeni anne oldum balik burcu ve yükselenide 6engec eyvah pek bi ağlak olcak sanirim🤦♀️😀 yine benim yükselenim yay ay burcum aslan ama oğluş tam bi duygusal bebe olcak