Merhaba sevgili anneler bebeğimi uyutmakta çok zorlanıyorum.
başından beri her şeyi denedim özellikle şu aralar dördüncü atağından dolayı çok zor uyutuyorum dün gece 11:30’da zor uyuttum.
uyku eğitiminden bahsetmiyorum onun için erken biliyorum sadece nasıl uyutabilirim bunu soruyorum.
göğsüme yatmıyor başından beri aynı.
memede uyumuyor emzik almıyor
yanına uzanıp başını okşayınca uyumuyor keyifliyse gülüyor keyfi yoksa ağlıyor bunu yaptığımda.
bırakınca kendi kendine zaten asla uyumuyor ne kadar uykusu olursa olsun uyumaz ağlıyor.
kucağıma alıp poposunu pış pışlasam da uyumuyor
ayağımda sallıyordum biraz hafif mayışınca öyle bekliyordum uyuyordu artık uyumuyor çok ağlıyor ayağımda sallamaya kalkınca.
ne yapacağımı şaşırmış durumdayım