Tuti2688 Cancanoo00 aç olması lazım doyurmadan yapın yoksa midesi kalkar bir de emzik kullanıyosanız emzik ağozındayken sıkın bize hemşire öğle yapmıştı azar azar yatar pozisyonun da yarım saat emzirmeyin
Eylusunannesiii Cancanoo00 ac olmasi gerekiyor saga sola donmemesi lazim ki cikarmasin bosa gidiyor yukari baktirin dikkatini cekecek bisey ile biri oyalasin sizde yavas yavas verin ☺️ İlk 15 dk kusmamasi lazım yarim saatte beslenmemesi gerek
Eylusunannesiii Cancanoo00 yok tedirgin olmayin sakin kalin bsey olmaz Allahin izniyle yaparsiniz ☺️ Hem oyalayin hem yavas yavas verin dedigim gibi sag sol yapmasin kafasini cikarir çünkü
bitterdelisi244 Cancanoo00 yanına tahta kasık gibi bıseu al agzından akarsa gerı agzına sokarsın canım
Purple13 Cancanoo00 püskürtmesin diye öyle yapmıştım. Kaşıklada bekledik olurda çıkarırsa tekrar veririm diye aöa gerek kalmadı yavaş yavaş sıktım