Nurnehir Bebeğim 15 günlük. Hastanede doktor bana 15 20 dakika emsin 3 saat acıkmaz dedi. Hastaneden çıktık bebeğim sarılık oldu buyuzden sık sık emziriyodum bayılmasın diye hemen sarılık bitsin diye onu da atlattık çok şükür simdi kilo da almaya başladı. Ama alışkanlık oldu hala 2 saatten fazla uyursa uyandırıp emzirmek istiyorum uyandiriyorum. Bugün eve gelen misafirler bebek acıkınca artık kendi kalkar uyandırma uyuması da cok önemli dedi ama benim kizimin uykusu derin uyandirmadim 4 saat uyudu bugun sizce ne yapmalıyım
MinnakAnne Nurnehir gündüzleri uyusa bile 2 saatte bir mutlaka emzirin. Geceleri de 3 4 saatte bir emzirin en azından 1 aylık olana kadar kan şekeri düşmesin diye