Keskeuyusamm Kızlar şimdi doğması gereken tarihe göre şuan 3 ay 16 günlük kızım. Hesaplıyor.net adresinden baktığımda atakta gösteriyor ama hiç atakta gibi de değil anlamadım. Şimdi atağa girdi mi girmedi mi nasıl anlayacağım. Hesaplayacak biri var mı :(
Fatosemir Keskeuyusamm canım 4. Ay atağı 14 ve 19 haftalar arasında oluyor. Yani sizinki bu bi ay içerisinde bi hafta da olabilir bi ay da sürebilir hiç olmayadabilir. Hem atakta olsa olmasa ne olacak ki siz günlük rutininize, oyununuza devam edin. Atak diye stres yapmanın bi anlamı yok :)
CerenSelim Keskeuyusamm benim kğlumda 4. Ay atağında hiç belirti vermedi ara ara sadece bana düşkün oldu o da çok sürmedi mesela bizde 3. Ay atağı fena vurdu şuan 5. Ataktayız ilk 3 gün çok huzursuzdu şimdide bana çok düşkün yani bu değişiyor illa huy değişimi yapmıyor 🥰
Eminerd Keskeuyusamm her bebek bir değil ki biz 4. Ay atağını hiç yaşamadık ama 6. Ay atağını dibine kadar yaşıyoruz mesela 🤷🏻♀️
Keskeuyusamm Fatosemir aaaaa bilmiyordum kuzum. Valla öyle bir korkuttular ki gün sayıyordum 😄 ama bakıyorum maşallah aynıyız yani
Keskeuyusamm CerenSelim valla öyle bir korkuttular ki İnan tamam diyordum huniyi takar gezerim. Ama minik minik şeyler dışında hiç anlatıldığı gibi olmadı maşallah şükür o yüzden ben de bi garipsedim 😄
Fatosemir Keskeuyusamm yok korkmayın biz de ataktayız şu an 4 ay 4 günlük 19 günümüz kalmış bitmesine bende aman aman bi tepki görmedim çok şükür sadece bana çok düşkün yabancılarda ağlama var arada gece beslenmek için uyanınca oynama isteği var ama öyle tolere edilmiycek gibi değil. Belki de oğlum doğduğundan beri huysuz bana değişik gelmemiştir 🤷🏻♀️😂
Keskeuyusamm Fatosemir yahu çok büyütmüşler benim korkulu rüyamdı resmen o zaman rahatladım valla :))) kaç aylıkken başladı tam kuzum
Keskeuyusamm Sleepwalker kız 4.ay atağı var ya meşhur olan ondan geçirecekti benim kızım ama geçiremiyor
Fatosemir Keskeuyusamm 3 ay 20 günlükken başlamıştı şimdi 4 ay 5 günlüğüz 🤗 Korkma huysuz olsa da bol bol öp, kokla, sev, huyuna git bi sorun olmaz inşallah. :)
Kuzeyeliz Keskeuyusamm benm 3 ay 18 günlük 1 haftadır huzursuzluk emmmedi aglıyordu. Bugun itibariyle çok şükür düzene girdi