Bebeğim 4 aylıkken doktor ek gıdaya yavaş yavaş başlayabilecğeimizi söyledi. Aptamil kullanıyordk mama ile besleniyordu. Sonra biiz yoğurt ve sütlü pirinç unu vermiştik aradan biraz geçti yıkarken kolunda şişlik farkettk ve egzama oluşumştu doktora götürdük süt ürünlerine alerjisi avr deid alerjik özel mama verdi ne yaptıysaö içmedi başka doktorada götürdm oda farklı marka verdi. Yani bu mamayı ben naısl içirecem kuzlar yardımcı olun