Onur051993 çok geçmiş olsun benim kızım da var Samsun’da takipliyiz henüz bı ilaç diyet uglamiyoruz 6 ayda 3 ayda doktor ne zaman gelin derse gidip kan veriyoruz çok şükür değerlerimiz güzel çıkıyor en son ki daha da güzeldi bidaha ki kontrol temmuzda ins oda güzel çıkar,nette yazılanlara hiç bakmayın ben o hatayı yaptım ağlamaktan mahvoldum sütüm azalmisti çok şükür o yazılanların hiçbiri yok ,gelişimi sağlığı çok yerinde kizimin