Bermale Hanımlar dünde bahsettiğim gibi bebeğim 27 günlük pramatüre 5 gündür kaka yapmadı.doktor GLİSERİN KANSUK FİTİLİ önerdi biraz zor bulunur dedi.Bulamazsanız Bt anema petiatrik lavman 10 ml bunu alın dedi.Kullanan bilen duyan var mı?
Elifeslem1 Bermale bence eczaneye sorun bizde burda yakındaki eczaci bulamazsinz dedi ama az ikerdeki eczanede vardı lavman dan sa fitil kullanın bence ilk
TDE Bermale doktordan iyi bilemeyiz de sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal demişti doktorum bana benim bebeğim Bi kere 11.günde yaptı senin bebeğinin günlerindeyken. Çok rahatsız değilse bebek bekleyebilirsin bence fitili de kullandım geçen artık çok ıkınıyordu yarım fitil kullanılıyor bebeklerde