Berilnisa aynen aptamil, sma, bebelac gibi. Kaşık mamaları doktorlar pek tavsiye etmiyor canım o yüzden sordum. Benim oğlum da mama içmiyordu ben kaşıkla vere vere alıştırdım. Hem süt hem mama içmediğinde bile doktora sorduğumda kaşık mama önermiyoruz bi ay daha idare et gel bakalım olmadı ek gıdaya ufaktan geçeriz dedi.