CanerAlpannesi burda o kadar çok okudum ki 4 ay atağı ben de korkmadım değil. İlk kızımda yaşamamıştım çok şükür. Şimdi oğlum 19 günlük daha 1 aylık bile değilken 4.ay atağını düşünürken buluyorum kendimi😄 Rabbim kolaylıklar nasip etsin inşallah,sağlıklı sıhhatli,huzurlu olsun yavrular🤲🏼