Selam kızlar biraz önce olduk kızamık aşısını. Doktorumuz bugün ateş kaldırmassa bile 1 hafta sonra kaldırabilir dedi yani bilgin olsun ki kaldırırsa aşıdan dolayı dedi. Siz böyle bir durum yaşadınız mı? Ateşlendi mi bebişleriniz? Şu an eve geldik biraz sersem sanırım ağrısı var uyurken kulaktan ateşini ölçsem olur mu?