3.5 aylık kızımın kusmaları en başından beri vardı ama özellikle şu son 1 aydır o kadar arrtıki.her emdiğini kusuyor.kilo alamamış o yüzden.birde üç gün önce nurse harveysin şurıbuna başladık çok işe yaradı gazı için ama iki gündür yeşil kaka yapıyo.lütfen yardımcı olun.başına gelen var mı.