Tazeanne41 bu aylarca bagımsızlık çabalarından kaynaklı oluyor.artık ben kendım yApabılırım tarzında hareketlerı var.bu da onlardan biri.asla bız verınce yemıyor ve bızım ıstedıklerımızı de yemıyo.kendısı ısterse ve yerse yıyo.corba ben de pek veremıyorum oyuzden.mesela et,köfte,dedıgınız gibi mücver,tavuk,pankek,omlet tarzında seyler tüketiyo genelde.yogurda bayılan oglum yogurt yemez oldu.kasıgı catalı alıp ılla kendısı yemek ıstıyo.batırıp kasıgı yalıyo.bırakın kendı yapsın öyle öyle az da olsa yer en azından.elle tutup yıyebılecegı tarzda seyler verın saydıklarım olur bebek pogacası,bebek keki tarzında seyler olur.atıyorum sebzelı kek,oeynırlı pogaca gıbı.bızımkı bunları da yıyo