Sevmmm reflü hakkında bilgim yok ama ilk günler zaten kusmuyor bebekler, bu günlerde başlıyor böyle sorunları. Reflü için sanırım kilo kaybı, ağızdan burundan fışkırır tarzda gelmesi lazım. Doyma refleksi yok bu arada üstelik memeye de doyamıyor. Emdikçe emiyor.. Önlük takmanı öneririm. Gaz çıksa bile kusuyorlar çünkü. 4.aya kadar temiz kıyafet bırakmadı benimki ikimizde de, zamanla geçiyor