Berii Birşeyler işlemeyi çok severim oğluma da böyle bir doğum panosu işledim , sizlere de fikir olsun çok güzel duruyor
Ruveydaa98 Berii elimden şöyle işler gelmediği için kızıyorum kendme. Çok güzel olmuş ellerine sağlık 🤩🥰
kubraozkan Bende kaç gündür akşamları böyle işleme yapmak için araştırma yapıyodum hobi olarak çok güzel olmuş elinize sağlık
Berii Ruveydaa98 herkesin yeteneği farklıdır ortaya çıkarınca anlarsınız kim bilir sizde ne cevherler vardır 🤗
Berii Birprensesannesii1 çok teşekkürler çok zor birşey değil aslında Birgün yapacak hiç bi işiniz kalmayınca açıp youtube dan izler öğrenirsiniz ☺️
Berii Gupsemmm etuval linen kumaş olarak geçiyor, seccade işlenen kanaviçe kumaşlar gibi değil daha sert bi kumaş ☺️ İp kanaviçe ipi numarasını tam hatırlamıyorum ama pano işlemelik derseniz ona göre ince olanını vericektir