Arkadaşlar merhabalar.
Kızım 9,5 ayında, gece mamasını verip uyutuyorum 180 ml, ama gece 3-4 de uyanıp yemek için ağlıyor.
Bazı yerlerde okudum gece maması veriyorlar, bende sormak istedim sizlere. Siz uyumadan önce ne verdiniz bebeklerinize? sadece kendi mamasını mı yoksa başka kaşık maması fln mı?